Somon Dna Aşısı Tedavisi (Pi Sistem)

Pi sistem içerisinde, Somon DNA sı en saf ve yoğun haliyle bulunmakta ve cilde enjekte edildikten sonra onracı, canlandırıcı, nem verici ve elastikiyeti artırıcı etkileri hemen gözlenmektedir.

Somon DNA aşısında Somon DNA sından elde edilen polideoksiribonukleotidler cilt gençleştirici etkileri nedeniyle tüm yüz, göz çevresi, boyun, dekolte, el ve diğer vücut bölgeleri cildine enjekte edilir. Ayrıca akne, vücut çatlakları ve yanık izlerinde de başarılı bir biçimde uygulanmaktadır.

Somon DNA aşısı özellikle hücre yenilenmesini hızlandırdığından, yara iyileşmesini hızlandıran etkilere benzer biçimde yeni doku oluşturarak kırışıklıkların, çukur akne izlerinin içlerini doldurmaktadır.

Hücre yenilenmesi ve cilt dokusunun taze kollajen salgılamasıyla oluşan doku rejenerasyonu sayesinde, şikayet durumuna göre 2-4 seansta

• Göz çevresi ve yüz cildideki çizgiler açılmakta
  • Sarkmalar ve elastikiyet kayıpları azalmakta
  • Akne, Yara, Yanık izleri tedavi olmakta
  • Gözenekler sıkılaşmakta
  • Lekeler açılmakta
  • Kadınlarda ve erkeklerde görülen saç dökülmesi tedavisinde başarılı sonuçlar alınmaktadır.

İşlem ağrısız bir şekilde Dermatoloji Uzman Doktoru Aslıhan Güven tarafından U225 cihazı ile gerçekleştirilmekte, ilk seanstan itibaren gözle görülür, olumlu sonuçları ciltte ve saçta farkedilmektedir.

İşlem anestezik krem sonrası konforlu bir biçimde uygulanmakta, sosyal hayata dönüş hemen gerçekleşmektedir.