Radyo Frekans ile Bölgesel İncelme

Bu yöntem; Cilt ve cilt altı yağ dokusu ısıtılarak; inatçı bölgesel yağların ısı yoluyla parçalanılarak lenf kanallarıyla vücuttan atılması prensibine dayanır.

Radyo dalgaları vücuttaki su molekülleri ile sodyum, potasyum, kalsiyum, magnezyum gibi elektrolitleri harekete geçirir. Bu hareketlenmeye bağlı ortaya çıkan enerji ile bölge ısınır.

Burada hedef; tedavi edilen bölgenin sıcaklığının 41-43 dereceye çıkmasıdır. Cilt sıcaklığı bu noktaya geldiğin de cilt altı bölgedeki ısı 50-55 dereceye ulaşır. Bu ısı vücuda herhangi bir yan etki yapmaz. Cildi ısıtarak oksijenin hücre içi difüzyonunu arttırır. Alınan sonuç, depolanan enerjinin metabolizmasını arttırır. Yağ hücrelerinin küçülmesini ve azalmasını sağlar.

Böylelikle de Radyo frekans ile etkili bir bölgesel zayıflama ve incelme sağlanır.

Elde edilen olumlu etkilerle bağlantılı olarak; damar lenf dolaşımındaki yavaşlama belirtilerinin azalması, drenajda düzelme, yağ metabolizmasının hızlanması, kas sıkılığının artması, fibroblast hücrelerinin uyarılmasıyla ciltte sıkılaşma etkisi gibi faydaları bulunmaktadır. Özetle; Bölgesel yağ parçalama, selülit tedavisi, sistematik lenf drenajı ve toksinlerin uzaklaştırılması, cilt sıkılaştırma tedavilerinde başarılı bir şekilde kullanılmaktadır.

Radyo frekans dalgaları, yüzeyde yer alan dokuları ısıtıp onlara sıkı ve kadifemsi görünüm kazandırırken, aynı anda selülitin oluştuğu bölgeye nüfus ederek, termik etkiyi güçlendirmek suretiyle yağların yakılmasını ve drenajını sağlar.

Seanlar haftada2 kez ve 4 hafta olarak planlanır. Seanslar sırasında acı, ağrı hissedilmez. Seans süreleri göbek ve basenler için 20-40- dakika, bacak ve kalça için 45 dakika kadardır.