Anlaşmalı Olduğumuz Kurumların Ayrıcalıklarından Faydalanın!

Sizlere her daim ayrıcalıklı bir hizmet sunmak için tüm çalışmalarımızı aktif bir tempo ile sürdürmekteyiz. Bu kapsamda bazı kurumlarla özel anlaşmalar gerçekleştiriyor ve kliniğimizden ayrıcalıklı hizmet almanızı sağlıyoruz. Yaşadığınız sağlık sorunlarından kurtulmak, daha genç ve daha fit görünmek için yapmanız gereken sadece bizimle iletişime geçmeniz olacak!

Kliniğimizin çeşitli kurumlarla olan anlaşmaları kapsamında pek çok tedaviyi ücretsiz olarak yaptırabilir, bazı tedaviler için de özel indirim ayrıcalığından faydalanabilirsiniz. Dr. Aslıhan Güven % 100 anlaşmalı kurum hekimidir ve bu kapsamda hiçbir ücret ödemeden faydalanabileceğiniz pek çok sağlık hizmetimiz bulunuyor.

Anadolu Sigorta Anlaşmalı Olduğumuz Kurumlar Arasında!

Kliniğimizin anlaşmalı olduğu kurumlardan biri Anadolu Sigorta’dır. Anadolu Sigorta kapsamında olan vatandaşlar saç derisi hastalıkları, laboratuvar tetkikleri, reçete ve tahliller, ayakta ya da yatarak tedaviler için hiçbir fark ücreti ödemiyor. Aynı zamanda kliniğimizde uygulanan PRP, somon tedavisi, peeling, lazer ile uygulanan tedaviler, cilt bakımı, iz, leke ya da akne tedavileri için uygulanan özel indirimlerden de faydalanma imkanına sahip. Anadolu Sigorta % 100 anlaşmalı kurum hekimi olan Dr. Aslıhan Güven tarafından gerçekleştirilen tedavi hizmetlerinden mutlaka faydalanın.

Allianz Sigorta Kapsamındaysanız Ücretsiz Hizmet Alabilirsiniz!

Allianz Sigorta yaptırmış olan vatandaşlar saç derisi hastalıkları için kliniğimizde hiçbir fark ücreti ödemeden tedavi olabilir. Aynı zamanda laboratuvar, reçete, tahlil, ayakta ya da yatarak tedavi için ilk ve son randevunuzda sizden hiçbir fark ücreti talep etmiyoruz. Uyguladığınız özel indirimlerden faydalanarak PRP ve somon tedavisi yaptırabilir, daha genç görünebilirsiniz. Cildinizdeki leke, iz ve aknelerden kurtulabilir, cilt bakımı, peeling ya da lazer tedavisi yaptırabilirsiniz.

Acıbadem Sigorta ile Anlaşmamız Var!

% 100 anlaşmalı kurum hekimi olan Dr. Aslıhan Güven tarafından uygulanan saç derisi hastalıkları tedavisi için ilk ve son randevunuzda ücret almıyoruz. Laboratuvar, reçete, tahlil, yatarak ya da ayakta tedaviler Acıbadem Sigorta kapsamında olan vatandaşlara ücretsiz olarak sunuluyor. Aynı zamanda kliniğimizde PRP ve somon tedavisi, cilt bakımı, peeling, akne, leke ve iz silme, lazer tedavisi gibi bazı tedavileri yaptırdığınızda ekstra özel indirim uygulanır.

Türkiye İş Bankası Anlaşmalı Kurumlar Arasında!

Anlaşmalı olduğumuz kurumlardan biri de Türkiye İş Bankası’dır. Bankanın sigortası kapsamında olanlar saç derisi hastalıklarının tedavisi, laboratuvar tetkikleri, reçete, ayakta ve yatarak tedavi hizmetlerimizden ücretsiz olarak faydalanabilir. Daha genç bir görünüm için PRP ve somon tedavisi hizmetlerimizde uygulanan indirimlerden de istifade edebilir. Aynı zamanda cilt bakımı, lazer tedavisi, iz, akne ve leke silme, peeling tedavilerinde de özel indirim uygulanmaktadır. Daha fazla bilgi için bizi arayabilirsiniz.

Mapfre Sigorta Kapsamında Olanlara Bu Tedaviler İndirimli!

Mapfre Sigorta kapsamında olan vatandaşlar da ayrıcalıklardan faydalanabiliyor. Ekstra özel indirim uyguladığımız tedaviler PRP, somon tedavisi, peeling, lazer, cilt bakımı, iz, akne ve leke silme tedavileridir. Ayrıca mapfre Sigorta kapsamında olanlar Saç derisi hastalıkları, laboratuvar, reçete, tahlil, ayakta ve yatarak tedavi hizmetlerimizden ücretsiz olarak faydalanabiliyor.

Groupama Sigorta ile Anlaşmamız Var!

Saç derisi hastalıkları, laboratuvar, tahlil, reçete, ayakta ve yatarak tedavi için ücret ödemeyen vatandaşlarımız arasında Groupama Sigorta kapsamında olanlar da yer alıyor. Dr. Aslıhan Güven % 100 anlaşmalı kurum hekimidir. Bu kapsamda somon tedavisi, PRP, peeling, cilt bakımı, lazer tedavisi, iz, leke ve akne silme tedavileri için de ekstra indirim uygulamaktayız.

Demir Hayat Sigorta ile Anlaşmalıyız!

Dr. Aslıhan Güven’in % 100 anlaşmalı kurum hekimi olduğu kurumlardan bir diğeri de Demir Hayat Sigorta’dır. Saç derisi hastalıkları tedavisi, laboratuvar tetkikleri, reçete, ayakta ve yatarak tedavi hizmetlerimiz bu vatandaşlarımız için de ücretsizdir. Aynı zamanda PRP, somon tedavisi, cilt bakımı, lazer tedavisi, peeling, akne, iz ve leke silme tedavilerimizden de indirimli olarak faydalanabilirler. Randevu için kliniğimizi arayın.

Güneş Sigorta Anlaşmalı Olduğumuz Kurumdur!

% 100 anlaşmalı kurum hekimi olan Dr. Aslıhan Güven tarafından uygulanan saç derisi hastalıkları tedavisi, reçete, laboratuvar, ayakta ve yatarak tedavi, tahlil gibi hizmetlerimizden Güneş Sigorta kapsamında olanlar ücret ödemiyor. Bu vatandaşlar peeling, cilt bakımı, PRP, somon tedavisi, lazer tedavisi, akne, iz ve leke silme tedavilerinde de ayrıcalıklı indirimden faydalanabilir.